Конкуренцията като стимул

ТОДОР ДЖАНКОВ е експортен мениджър в "Кингс Табако" от 2009 г. Завършил е международни икономически отношения в ПУ "Паисий Хилендарски". Има богат управленски опит в продажби на външни пазари.

Господин Джанков, наскоро се завърнахте от изложението "Интертабак" в Манила. Как азиатският пазар прие българските цигари?
- Изложението "Интертабак" се проведе за първи път във филипинската столица. Беше много интересно да се запознаем отблизо с един сравнително нов за нас пазар. Бяхме приятно изненадани от начина, по който се приеха продуктите ни предвид факта, че това е регион с традиции в консумацията на тютюневи изделия. Много добър успех имаше основната ни марка The King. Коментарите на посетителите на щанда ни бяха, че това е цигара с типично мъжки вкус, плътен и силен аромат. Направихме няколко много успешни предварителни разговора с потенциални партньори и съвсем скоро предвиждаме значително засилване на позициите на "Кингс Табако" на азиатските пазари.

- Какви са предпочитанията на този пазар?