AD*-ският топ 10:  Априлска линия

* Игра на думи с английската advertising (рекламен).

10. Keep calm and carry on ("Запазете спокойствие и продължете") гласи един от най-известните постери на планетата, употребяван за масова пропаганда в Англия по време на бомбардировките през Втората световна война. Сега той е открит за своя втори живот в книжарницата Barter books и дава начало на стотици вариации на фразата, зареждащи кралството с усмивки вече над десет години. We Are Nation пък е името на агенцията, честваща позитивния албионски дух с кратко филмче в интернет, както и смартфон приложение, с което можеш да правиш свои собствени постери, вдъхновени от класиката. По британски сдържано, но и адски симпатично и зареждащо.

9. Друго си е, когато лично собственикът на голяма компания с широко портфолио от иновативни проекти те уверява в своите добри намерения. Особено ако поглежда с чувство за хумор към самия себе си и собствената си биография. Сър Ричард Брансън е, меко казано, широко скроен човек и нюйоркската Mother се възползва от това докрай: новата реклама на Virgin Mobile е смешна ретроспекция на живота на утописта и пионера, в която той не получава разбиране и споделяне на възгледите си, а шамари.