The Pitch*

Мястото на действието е Стокхолм и тук ще ви разкажа една история за рекламния бизнес в началото на 80-те години.
Голяма самолетна компания си търси нова агенция. Всички "топиграчи" са в списъка, но освен това в него фигурира и една малка, току-що създадена компания. Екип от висшия мениджмънт на авиокомпанията SAS влиза в офиса на малката агенция, за да изслуша подготвената презентация. Сред гостите са изпълнителният директор и председателят на борда, които се надяват да чуят нови концепции и рекламни стратегии. Четиримата сериозни мъже се представят, че идват от SAS, и добавят, че вероятно ги очакват. Секретарката вдига телефона, смотолевя нещо и затваря. "Съжалявам, но трябва да ви съобщя, че момчетата закъсняват. Мога ли да ви предложа чаша кафе, докато чакате?", пита тя. В приемната има само три стола, а екипът от SAS е от четирима души и на маркетинг мениджъра му се налага да остане прав. След няколко минути гостите получават отвратително на вкус и ужасно горещо кафе в картонени чаши.