НОВАТА КОМУНИКАЦИЯ

АЛЕКСАНДЪР ДУРЧЕВ, СЕО, ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP
МАРИН КОСТОВ-МЪРО, ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР, ALL CHANNELS COMMUNICATION GROUP

Виж кой говори
Или как стоят компаниите в публичното пространство, за да изглеждат модерни и адекватни на всичко, което се случва около тях

Тръгвали ли сте си от ресторант или магазин заради усещането за лошото отношение към вас? Или пък да ви се е приисквало да хвърлите пантофите си по телевизора в прилив на справедлив гняв към някого, нещо или просто вследствие на лош ден? Това, което се случи през последните години, е, че вече може да уцелите обекта на своя гняв.
Как толкова бързо се промениха нещата? Новите медии и канали не просто физически обогатиха местата за комуникация, но промениха очакванията на потребителя. Той изживя комуникационна революция, която го направи много по-изискващ, по-шумен и по-нетърпелив в желанията си. Днес той е по-критичен към информацията, от която е заливан, и за ужас на компаниите, инвестирали милиони в рекламни бюджети, смело нарича нещата с истинските им имена.