И май е време рекламно: AD-ският* топ 10

И май е време рекламно: AD-ският* топ 10
Измамна е представата у мнозина, че рекламният сапунен мехур се надува само покрай официалните празници, за да се пукне тихо с първия работен ден. Нищо подобно: клиентските отдели гледат да подсигурят летния си отпуск отсега, поради което изобщо не отпускат каиша на своитe вeрни агенции. Акаунти и проект мениджъри от двете страни на барикадата вдигат шум до небесата, прекрояват сроковете (почти винаги в полза на клиентите) и късат нервите на всички (почти винаги на криейтив отделите) само и само да се достигне състоянието на някаква крехка и относителна угодия. Пък и те са хора, и те искат да видят как някой се гърчи в цайтнот. И най-умилителен е моментът, когато в пристъп на съчувствие и състрадание към цайтнота на дъвчещите моливи и дращещите по таблети рекламни творци колегите нетворци захождат към окопите на първите с кофи глобален чужд опит и плахото: "Вижте това, дали не ни трябва нещо толкова яко?".