Нестандартна гледна точка
M-Tel Media Masters е провокация към мислещите журналисти, казва Нина Мирчева, един от идейните вдъхновители и организатори на конкурса
НИНА МИРЧЕВА е директор публични комуникации в "Мобилтел" след дългогодишен опит в областта на пиара. Била е репортер и водещ в едно от първите частни радиа в България - "Канал Ком", а професионалната си кариера като пиар стартира в националната енергийна компания "Булгаргаз". Три години е мениджър корпоративни комуникации в ЧЕЗ, като преди това 5 години оглавява отдела за връзки с медиите на Столичното електроразпределение. Член е на БДВО (Българско дружество по връзки с обществеността) и на SERP (European PR Confederation). Тя е един от главните организатори и вдъхновители на конкурса M-Tel Media Masters.
Госпожо Мирчева, M-Tel Media Masters е единственият конкурс в България, в който участват журналисти от всички медии - телевизия, радио, преса, интернет. Приемате ли конкурса като обединяващ за цялата гилдия?
- Приемам го като провокация към всички журналисти, независимо в какъв тип медия работят. Хората с призванието журналист имат едни и същи цели, без значение от средствата, с които разполагат.