Случаят с говорeщия срещу фирмата

Марин Кожухаров, съсобственик и управител
на модната марка и магазините Capasca

Спрете да се занимавате с него
Отговаряте с "кой Петър, имам четирима Петровци в офиса", когато ваши клиенти споменат въпросния юда

Преди всичко бих посъветвал директора да не се смущава и разколебава толкова лесно. Тези две състояния не са препоръчителни за един съвременен мениджър. Бих го оправдал единствено ако работи за голям наркокартел и някой от служителите му е напуснал и се е разприказвал. В такъв случай "смутен" и "разколебан" биха звучали почти като двете леки прищраквания преди зареждането на пистолет. Ако обаче се отнеса към казуса малко по-сериозно, бих казал, че основните сценарии са следните:

Вариант 1: Директорът се среща и разговаря с "виновника". Това е труден вариант със съмнителен резултат, но все пак не бива да бъде пренебрегван. Понякога няколко думи насаме могат да донесат неочаквано добри резултати. Аз например бих опитал с добронамерен разговор. Повечето хора са отлично подготвени срещу "нападения" и са абсолютно беззащитни срещу позитивно отношение.