AD-ските* дуели  през Евро-юни

Добре дошли на скромната, но пък изцяло нова арена, където този път няма да намерите списък с възходящи рекламни предпочитания. Следваме динамиката на времената и по-точно на юни 2012. А през този месец ще се лее кръв. Образно казано. Всъщност ще се лее бира, докато текат дуелите от Европейското, на което за последно българският химн се чу преди осем години. Това много хора в маркетинга и рекламата добре го знаят (че тече първенство, не онова за химна). А вие не се чудете, че любимият ви за превключване рекламен блок гъмжи от различни по бюджетиране филми и филмчета, в които Цар Футбол доминира, феновете са без шкембенца, а екипите на футболистите са на никому неизвестни отбори. Това е само този месец, мили ми дами и единствен на света господине, негледащ футбол. Накрая немците ще вдигнат купата, сметосъбирателните служби в Полша и Украйна ще отчетат национални рекорди, а рекламният ефир на континента ще утихне осезаемо поне до Олимпиадата.