Пиар отличници

Publicis MARC Group и MAG Advertising са големите победители в 12. издание на конкурса за постижения в сферата на комуникациите "PR Приз", организиран от Българското дружество за връзки с обществеността. Двете агенции спечелиха по две първи награди - съответно в категориите
PR проект за продукт или услуга (проект Soul Hunters, клиент Philips България) и Онлайн кампания или проект (проект "Освободи интернет") за Publicis MARC и PR в публичния сектор (проект "България - спомени с усмивка", клиент Министерство на икономиката, енергетиката и туризма) и Политически PR (проект "Коалиция "Варна утре" - Искаш ли нещо различно", клиент Коалиция "Варна утре") за MAG Adv.
В надпреварата тази година участваха 46 проекта. Общо 11 първи места и 3 специални награди бяха присъдени по време на конкурса. Те бяха оценявани от 11-членно жури - представители на пиар агенции и медии, както и пиар практици.
Ето и останалите победители на "PR Приз 2012":
Корпоративна PR кампания - проект "20 години Пощенска банка";
Обществено значима PR кампания на организация от бизнес сектора - проект "Аз съм с теб", агенция "ОТ-ДО Консулт", клиент "Рош България";
Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор - проект "Аз съм от значениe", агенция Symmetric Communication, клиент "SOS Детски селища България";
PR проект за вътрешни комуникации - проект "VIVACOM Избори 2011";
Специално събитие - проект "Изложба "Многоликата човешка същност", агенция Go Green Communications, клиент "АстраЗенека България";
PR проект на медия - проект "TV7 в България", медия TV7;
PR на студентски проект - проект The PR Ethic Man, студенти Иван Тотев и Калина Тончева, Бургаски свободен университет.