За да те чуе публиката, първо ти трябва да си чул нея

ДОБРИНА ЧЕШМЕДЖИЕВА е родена в Пловдив. Завършва средното си образование в НГДЕК, а после в СУ "Св. Климент Охридски" се дипломира в две специалности - дефектология и журналистика. От 1996 г. работи като международен редактор в новините на "Ефир 2" на БНТ. След това става водещ и редактор в сутрешния блок на телевизията. В момента е водещ на предаването "Референдум" и главен продуцент "Новини" на БНТ.

Госпожо Чешмеджиева, какво трябва да направи една компания, за да влезе в новините?
- Зависи как иска да влезе - със скандал или с нещо положително. В световен мащаб има доста примери и за двете. Ако търсим положителния образ - бизнесът може да бъде част от новините с пример за иновации, с мнение по важни социални и икономически теми в обществото. И с благотворителни каузи.

- Как бизнесменът трябва да се готви за интервю? Какво ще му препоръчате, за да привлече вниманието на публиката?

- За да искаш да те чуе публиката, първо ти трябва да си чул нея, така мисля аз.