Има ли хляб за бранд журналисти

Още преди слухът, че френската изпълнителка Zaz ще идва у нас, да бъде потвърден като официална новина, сайтът, в който съм редактор, ми даде свободата да напиша текст за това защо и българите са луди по момичето, започнало да пее по тротоарите на Монмартър. Незнанието кои са организаторите на концерта и ще има ли въобще такъв ме освободи от послушния и възторжен език, който медиите употребяват, когато трябва да съобщят нещо, за което пиарът на събитието се е произнесъл, че е култово. Да, написах, че би било чудесно Zaz да мине оттук, но и че това става чак когато мейнстрийм медиите са я позахаросали - и на нея май това є е харесало.
За да запалиш хората по някого или нещо, вече не е нужно да го прехвалваш или пък да копи-пействаш директно това, което като автор наричам "пи-ар-азит" (информацията, изпратена ти от отдела по връзки с обществеността на дадена компания).