Модата в рекламите

Въпреки че рекламисткият бизнес е повече дипломация и етикет, разполагам със сериозни данни, че на голяма част от колегите им прилошава само като чуят думата "тренд". Те не разбират защо трябва да търсим, засичаме, предлагаме и защитаваме някакви масово повтарящи се всяка година модели, било то в рекламата, приготвянето на чийзкейк или здравословния начин на живот. Според тях достойният светъл пример няма нищо общо с тенденцията, която често намират за загуба на творческо, производствено и медийно време. И така, те предлагат всеки да се освободи леко в главата, след което да се облегне спокойно на добрите си намерения и възпитание и да си живее живота и работи работата не по-малко съвестно. Било то и с тържественото обещание да не спира да се усъвършенства: да чете, гледа и слуша каквото сам си пожелае.
Вселената, казват колегите, ще се погрижи по своите си начини всичко да се нареди. От другата, клиентската страна, си искат трендовете, и то по-бързо, тъй като нямат търпение да се влеят в масата.