2,5 млн. доволни клиенти на ден
Международната куриерска компания DPD доставя пратки в 220 страни по света бързо, точно и изгодно
Светът живее на бързи обороти. Поне по-активната част от него. Сроковете са важни за бизнеса във всяка точка на планетата, а бързината е конкурентно предимство в много сфери на дейност. Комбинацията от икономична услуга с гарантирано качество и сигурност може да я превърне в безценен и търсен партньор. Изглежда като лесна рецепта за успех, но не е. Успяват да го постигнат много малко компании и те са най-добрите в света. В сферата на куриерските услуги лидерите се броят на пръстите на едната ръка. DPD е един от тях.
Международната мрежа за доставки на GeoPost Group (филиал на LaPoste Group и основен акционер в DPD) е създадена през 1976 г. в Германия, когато 18 транспортни фирми се обединяват, за да предоставят система за превоз на пратки, ориентирана към бизнес клиенти.
У нас DPD стъпва през 2004 г. и се представлява от пощенския оператор "Геопост България" ООД. От ноември 2010 г. партньор на "Геопост" и DPD за България е "Спиди" АД. Всеки ден куриерите на DPD разнасят писма, колети и пратки, чийто брой надхвърля 2,5 милиона. И ги доставят на клиенти в над 220 страни. Мащабите са впечатляващи, но още по-впечатляващи са фактите - за да реализира доставките в срок и на изгодна цена, DPD използва над 500 транзитни маршрута. Това означава, че 5000 товарни автомобила изминават по 235 хил. км всеки ден. Благодарение на тази мащабна мрежа DPD има възможност да предостави повече директни пратки от който и да е друг доставчик.
В компанията казват, че успехът се дължи на умението служителите є да се фокусират върху особеностите на местния пазар и на нуждите на всеки отделен клиент. Казват още, че хората, работещи в DPD, адаптират всяка корпоративна или индивидуална поръчка към реалните условия на пазара и предлагат изключително изгодна ценова оферта. Така клиентите на компанията имат възможност да избират от широка гама предлагани услуги - от стандартна бизнес доставка DPD CLASSIC до експресна пратка, от специализирани бизнес решения до B2В доставка. Пратките от типа DPD CLASSIC пристигат до адресатите си бързо и надеждно, като в същото време са добро икономично и екологично решение. Нещо повече - почти всички стандартни доставки на DPD се транспортират с наземен превоз. Този избор съкращава средства и намалява вредното влияние върху околната среда, тъй като транспортът на пратка по суша отделя 8 пъти по-малко въглеродни емисии в сравнение с превоз по въздух.
За това способства отлично разработената наземна транспортна мрежа, която няма аналог в Европа. Компанията разполага с 800 депа, 60 логистични центъра и 29 връзки, които са свързани с ежедневен превоз по фиксирано разписание или с извънредни директни пътувания. По този начин DPD притежава оптимална транспортна мрежа в Европа, свързваща 35 държави.
За междуконтиненталните пратки - например за услугата DPD CLASSIC international, компанията разчита на изградената авиомрежа на GeoPost съвместно с Air France - KLM. Този продукт съчетава атрактивни срокове и цени за доставка и така се превръща в алтернатива на по-скъпата Air Express услуга. Фирмата има свои собствени представителни бюра в редица държави по целия свят, а в други работи в партньорство с утвърдени местни доставчици.
Повече информация за DPD в България:
http://www.dpd.com/bg и на националния телефон на „Спиди“
0 7001 7001/ 1 7001 7001 от всички мобилни оператори