Портокал без часовников механизъм
Наш дълг като пиар практици е да се стремим не към лесните, а към правилните и ефективните решения
На корицата на книгата "ПР практика: работа с агенция" има портокал. Но той не крие нищо опасно - книгата е кратка, ясна, съдържателна и полезна. Това е книга без скрит подтекст и без излишни интелектуални теоретизации. Книга, която, ако сте пиар практик, който работи с агенция, или служител в пиар агенция, е добре от време на време да четете. За да си припомняте основното за отношенията клиент - агенция. В практиката те са се доказали като достатъчно сложни, а авторът д-р Александър Христов е успял да ги систематизира, обобщи и сведе до простички и разбираеми истини, почти до постулати. Затова и книгата е лека и приятна за четене. На много достъпен език авторът е осигурил на всички, които искат да улеснят живота си, подходящия инструмент за това. Книгата е разделена на две части, като втората включва представяне на някои от професионалните агенции на пиар пазара в страната.
В своята практика съм била във всички възможни професионални роли в областта на пиара.