Кампания на "М-Тел" с престижна бизнес награда

Емоционалната онлайн кампания "Благодарим ви!" на "М-Тел", отправена към всички нейни клиенти, получи най-голямото отличие от The International Business Awards, познати още като Stevie Awards. Кампанията спечели първо място в категорията Live Events/ Best Internal Recognition (Motivational) Event.
"Мобилтел" спечели златното отличие в конкуренция с Turkish Airlines, Korean Red Cross, Turk Telekom и други.
Във видеото на кампанията "Благодарим ви!" се включиха над 500 служители на "М-Тел" и по този начин благодариха на всички клиенти под формата на сърце. Работещите в компанията направиха жест на признателност за проявеното разбиране и лоялност в труден за компанията период през 2011 година.
Клипът, в който участваха мениджъри и служители от всички нива, беше разпространен в платформите за видеосподеляне, като до този момент има над 60 000 уникални гледания. Кампанията предизвика голям обществен отзвук, като след старта є последваха множество публикации в пресата, онлайн издания и редица интервюта с авторите на видеото.
Кампанията е осъществена с професионалната помощ на агенция Unit One на Николай Ганев.