РЕЙ РАСМУСЕН е написал стотици речи за директори на световноизвестни компании като Microsoft, Philips, Starbucks, Dell и други. Управител е на консултантската организация Touch Worldwide LLC. Бил е член на световния екип по сливания и придобивания към Deloitte, където е ръководил интеграции на компании на стойност милиарди долари. Работил е като бизнес консултант в IBM, където е разработвал системи и процеси за компанията и нейни клиенти. Завършил е бизнес администрация в Университета във Вашингтон, САЩ.

Господин Расмусен, кои мениджъри пишат речите си сами и кои наемат специалист да го прави вместо тях?
- Почти всички пишат първите си речи сами. Например като част от вътрешнофирмените комуникации съобщават за нов човек в компанията или за нов начин на управление. Това, което се променя с времето, е размерът на публиката, очакванията є и рискът. Хрумват ми два типични примера. Често ръководителите се издигат до ниво на отговорност, при което трябва да представят виждането на компанията на големи събития с важни клиенти.