Как се променя медиамиксът? Май не се променя

"Една добра година." Това изречение, което толкова много ни напомня за прекрасния филм на Ридли Скот, за съжаление не важи за рекламния пазар. Новият активен сезон тепърва започва и всички играчи - агенции, медии и клиенти - се надяват той наистина да бъде активен, а не да говорим отново за свити бюджети и маркетингови активности и реклама на парче.
Но за да правим прогнози за бъдещето, е добре да погледнем какво се случи през последната година. Накъде насочиха рекламодателите бюджетите си, промениха ли медиамикса, или се довериха на тези канали, които си знаят, че работят.
"Рекламата на бързооборотните стоки изисква по-директен и интензивен контакт с аудиторията. Телевизията е основният канал за позициониране на бранд, особено когато става въпрос за въвеждане на нов продукт на пазара", казва Николай Ангелов, маркетинг директор на компанията за производство на захарни изделия "Престиж 96". И допълва: "От началото на 2012 г. фокусирахме комуникацията си изцяло в телевизията.