Брандовете на годината

Има някои марки в списъка, които не биха учудили никого. Или може би биха предизвикали изненада, ако не присъстваха там. Coca-Cola заема първото място - няма какво да се каже повече по въпроса! Те са си заслужили тази позиция през последните 60-70 години. Няма компания или марка, които да могат да достигнат разпознаваемостта на Coca-Cola в световен мащаб.
Разбира се, че и Apple има своето гарантирано място в класацията - в случая номер две. Apple e абонирана за челната десетка през последните две десетилетия, а през последните няколко години не само се превърна в една от най-силните марки, но също така и в най-богатата компания в света. В момента компанията има повече пари отколкото държавата САЩ. Единствената спънка е, че все още не се е намерил достатъчно добър визионер, който да облече легендарното черно поло на Стив Джобс. Тъй като развитието на компанията по времето на Джобс бе планирано 4-5 години напред, то някъде до 2015 г.