Реклама по шведски

Филип Нилсон е главен творчески директор и главен изпълнителен директор на Forsman & Bodenfors Group, Швеция. Той е едно от имената, които накараха света да заговори за скандинавски стил в рекламата. Носител е на множество награди от най-престижните рекламни фестивали в света, сред които се открояват 7-те "Златни лъва" от Кан. Работи за клиенти като легендарната поп група ABBA, IKEA, Volvo, UNICEF, Libero, Coop.

Господин Нилсон, кое е първото нещо, за което си мислите, когато започвате създаването на една реклама?
- Колко време имаме? Къде ми е бележникът? Някой виждал ли е моята любима черна писалка Artline 70? Но преди да се случи всичко това, обичам да прочета внимателно брифа на клиента и да прекарам няколко часа насаме с мислите, които ме връхлитат.

- Какво всъщност трябва да казва и показва една реклама?

- Няма правила. Всичко зависи от конкретния случай. Все едно да се опитаме да измислим правила за водене на добър разговор или за умението ни да се шегуваме.