Добре дошли  в лудия свят на рекламата

В една не съвсем лоша комедия отпреди няколко години героите живееха в свят, в който не можеха да изричат лъжи. Макар и звучащ възмутително или поне неудобно нам, този свят успяваше да донесе яснота в живота на хората. Докато един ден главният герой случайно не откри намалението, с което живя известно време, изобретявайки лъжата. И не му стана никак лесно после. Невероятно и смешно, да, но и повод за размисъл: ами ако всичко беше истина?
И тъй като сме застанали точно под маркетинговия клон с евентуалните падащи ябълки върху ни: ами ако рекламите бяха стопроцентова осезаема истина? Защото, дайте да не се лъжем, според много малко хора може да се вярва сляпо на комуникациите на продукти, услуги и каузи. Дядото на мой приятел, един от по-добрите творчески директори у нас, имал такъв култов лаф едно време: "Реклама - измама!". И то си е така - къде в нормалния, забързан и едновременно меланхоличен наш живот се случват чудесата от рекламен тип?