Магнит за Facebook фенове

Facebook е социална мрежа, в която снимките са изключително важни. Хората просто обожават да качват снимки във Facebook и да разглеждат снимките на другите. Всеки има нещо, което иска да покаже. Има много потребители със стотици и дори хиляди снимки в албумите си. При това разглеждането на снимки заема солидна част от времето, което потребителите на Facebook прекарват в социалната мрежа.
Въпросът е как вашият бизнес да се възползва от създалата се ситуация? Организирането на фотоконкурс във фирмената Facebook страница е много ефективен метод, чрез който брандовете могат да влязат в контакт с Facebook потребителите чрез любимото им съдържание - снимките. Продуктът, който се предлага от фирма Whiz, е много интригуващ, защото позволява провеждането на различни тематични фотоконкурси, които печелят фенове за бранд страницата. Фотоконкурсът се поставя като "таб" във Facebook страницата между харесванията и снимките. Той е уникален със своите социални канали, функционалности и лесно управление. От Whiz обичат да го определят като "магнит за Facebook фенове".
Нека обаче се вгледаме по-подробно във възможностите на фотоконкурса. Огромен плюс на този метод е, че потребителите не трябва да се регистрират за участие. Те се включват директно чрез своите Facebook профили. Това е много удобно и полезно, защото премахва едно досадно препятствие пред участието във фотоконкурса. Освен това по подразбиране регистрациите отегчават хората и може да ги отблъснат.
В изградения фотоконкурс участниците може да качват снимки от компютъра си или директно от своя Facebook профил. Когато един потребител се включи в конкурса, този факт достига до неговите приятели и това дава началото на лавинообразен социален вирусен ефект. Допълнително всеки потребител може да покани Facebook приятели, които да гласуват за него. Всеки участник в конкурса може да разгледа снимките на своите Facebook приятели, както и да провери как се представят снимките, с които участва в надпреварата. Системата за коментари подслажда още повече преживяването и засилва ангажираността на потребителите. За да бъдат нещата по-интересни, фотоконкурсът включва класация, в която влизат всички участници със своите снимки. Класацията се подрежда според броя харесвания, които е събрала всяка снимка. По този начин участниците, които се борят за награди, имат стимул да приканват приятелите си да гласуват за тях. Всичко това в крайна сметка води до бързо разпространение на информацията за фотоконкурса във Facebook и допълнително увеличава размера на достигнатата аудитория.
Победителят се излъчва напълно автоматично в края на Facebook фотоконкурса. Печели участникът, събрал най-много харесвания към своя снимка.
Бизнесите, ползващи фотоконкурса на Whiz, имат възможност да раздават награди, с които да стимулират активността. Всички тези награди са изложени в специализирана секция, в която те се показват посредством снимки и описания.
Още днес може да поръчате фотоконкурс за вашата Facebook страница и да увеличите значително броя на своите фенове в социалната мрежа. За да сте спокойни, че нещата вървят гладко, екипът на Whiz се грижи за вас, като осигурява всичко необходимо за отличната работа на конкурса, както и техническа поддръжка.    

(За поръчка на Facebook фотоконкурс се свържете с фирма Whiz на имейл адрес ekip@whiz.bg и телефон 02/ 870 94 49. Повече информация на www.whiz.bg.)