Истинска стойност за потребителите

За всяка компания, присъстваща във Facebook, броят на феновете и тяхното взаимодействие с фирмената страница е от ключово значение. Само така посланията на един бизнес могат да достигнат до широка аудитория.
Добрата новина тук е, че българската софтуерна компания Whiz създаде иновативно решение, с което бизнесът може ефективно да увеличи феновете на своята Facebook страница и да популяризира своя бранд в социалната мрежа. Това приложение има изпитан "вирусен" ефект. Със своя автентичен развлекателен характер то осигурява истинска стойност за потребителите и ефективно ангажира вниманието им. При това Whiz са успели да решат и двете страни на уравнението - облагодетелствани са както потребителите, така и компанията, която използва приложението.
С приложението може да бъде създаден фотоконкурс, интегриран във фирмената Facebook страница. Всяка компания може да получи от Whiz маркетингов инструмент за печелене на десетки хиляди Facebook фенове.
Сега е ред да разгледаме нещата през очите на крайните потребители. В основата на всичко стои фактът, че хората обожават да правят и да споделят снимки, както и да разглеждат и коментират изображения, направени от други хора. Факт е, че снимките са най-важното съдържание във Facebook, което ангажира най-голяма част от времето и вниманието на потребителите. В крайна сметка кой не обича да разглежда хубави фотографии или да покаже най-добрите снимки, които е направил? Фотоконкурсът отговаря идеално на тези нужди.
Всеки Facebook потребител може да качва снимки, с които да участва в конкурса, да споделя с приятели, да ги покани да разгледат фотоконкурса, да оцени или коментира публикуваните фотографии и т.н. Тези социални функционалности са много важни, защото помагат за бързото популяризиране на конкурса. Всеки Facebook потребител има приятели, а тези приятели имат свои приятели и т.н. Това е силата на социалната мрежа и от Whiz умело са я впрегнали в достъпно и разбираемо "социално" приложение. При това лавинообразният вирусен ефект е нещо, което се случва съвсем естествено. Потребителите просто се забавляват и споделят със своите приятели.
Възможността за спечелване на награди също е много стимулираща, защото отговаря на базови човешки потребности. В края на конкурса победителят (или победителите) се определя напълно автоматично на базата на събраните гласове.
От гледна точка на бизнеса крайният резултат от всичко това е сериозно увеличаване на масата от фенове и подобряване на взаимодействието между бранда и потребителите. Факт е, че фотоконкурсът сериозно ангажира и забавлява съществуващите фенове на фирмената Facebook страница и освен това привлича голям брой нови потребители.
Приложението на Whiz е завършено софтуерно решение с автоматизирана система за поръчка и управление. Това означава, че няма дълги и сложни преговори, индивидуални поръчки, ориентировъчни цени и срокове, срещи и безкрайна комуникация. Покупката се състои от три прости стъпки:
1) избираш си пакет; 2) въвеждаш данни за покупката; 3) плащаш.
От този момент системата те разпознава като клиент и имаш пълен контрол върху администрирането на фотоконкурса. Чрез нея можеш с няколко клика да създадеш нов конкурс, да следиш какво се случва в него и да проследяваш резултатите в реално време. В допълнение на всичко това ще можеш да си изтеглиш приложение за iPhone или Android, с което да следиш случващото се с конкурса дори когато си в движение.
Всяка компания може да се сдобие с този ефективен маркетингов инструмент, чрез който могат да бъдат достигнати десетки хиляди потребители във
Facebook. Цената за всичко това е впечатляващо ниска и започва от 189 лв. с ДДС.    

За повече информация и поръчка посети www.foto-konkurs.com.