Copy is dead.* Погребаха ги думите. Преди да ги научат. Какво значат. Как се пишат. Каква сила носят. Вселената обаче няма как да забрави, че "в началото бе словото". И няма да позволи на рекламните текстове да изчезнат. Защото те са идея. Те вдъхновяват. Насълзяват очите ни. Хипнотизират ни и ни карат да настръхваме. Гъделичкат интелекта ни. Карат ни да се смеем с дни само като се сетим за две думи от еди-коя си реклама. Да, и тази година се чуваха рекламни фрази. Оттук-оттам. Посадени в ежедневния разговор. Споделени на цифровите стени на профилите ни. Харесани, ретуитнати, слушани по няколко пъти, запаметени. И в който и джоб да бръкнеш, винаги има по някоя останала с теб дълго време. Подреждаме грижливо най-четливите от тях и декламираме на бис пред вас. Може би вече ви звучат познато. Нищо странно. Това са рекламните фрази на отиващата си 2013 година.
ПО СВЕТА

1 GIVING IS THE BEST COMMUNICATION - "Най-добрата комуникация е даването." Няма как по-добре да бъде казано и за фраза на годината излъчваме тази, подписваща тайландския клип за телекома TrueMoveH.