Инвестицията в пиар, маркетинг и реклама е винаги добро вложение
Инвестицията в пиар, маркетинг и реклама е винаги добро вложение

Започналата със слънце и много температурни рекорди година дава заявка за раздвижване на бизнеса и нови възможности за инвестиции, които мениджърите дълго време отлагаха. Има сериозни фактори, които ни дават основание да бъдем оптимисти. Фондовата борса отчита ръст от 42% на годишна база, а БВП нарaства с между 1,5 и 2%. За първи път от 5 години насам има 12 последователни месеца увеличаване на търсенето на купуване и наемане на имоти по данни на водещи фирми в сектора. Оживлението при вътрешното потребление се усеща леко, но пък експортните компании се радват на много добро търсене. Наблюдава се раздвижване на пазара на труда по данни на агенции за подбор на персонал и сайтове за търсене на работа.
В дебелите книги пише, че когато три последователни тримесечия има ръст на икономиката, това означава, че тя е тръгнала трайно в посока нагоре. Всички индикации сочат, че кризата приключи. Как да се държим в такава ситуация и какви мениджърски решения да предприемем?