Четири стаи

Дори да си отскочил до ИКЕА за нещо толкова конкретно като любимия ти лампион, който някой е строшил по време на новогодишното парти, винаги има нещо, което да те отвлече от целта и често то е повод партньорът ти да вметне: "Детска работа...". Например вълкът от "Червената шапчица", ушит така, че да може да изяде бабата - и да си намери място вкъщи, дори детето ти да не си е поръчвало плюшена играчка (но пък си пада по самодеен куклен театър).
Сценката е случайна, но е пример за стартиралата преди няколко месеца дългосрочна стратегия на ИКЕА "Живот заедно с деца у дома". "Тази тема се отразява във всяка продуктова гама, във всеки отдел на магазина, не само в асортимента за малките", казва Йоана Цонева, маркетинг мениджър на "ИКЕА България". В уютната телевизионна кампания "Учим се от експертите", която отразява четири ситуации вкъщи, авторитет на мебелите придават именно хлапетата.
Рекламата е дело на изцяло български творчески и продуцентски екип.