Фокусът в най-новата реклама на "Своге" е насочен към жената и малките неща в живота, които правят деня є по-щастлив
Фокусът в най-новата реклама на "Своге" е насочен към жената и малките неща в живота, които правят деня є по-щастлив

Всичко, което се случи през 90-те години у нас, е заседнало толкова здраво в съзнанието ни, че дори името на един български шоколад дълги години се свързваше с първата реклама за него. Няма как да не си спомняме швейцарския експерт, който опита наш шоколад през 1996 г. и изигра лозунга "Българско, от Своге". Няколко реклами на марката от това време следваха тази лека пародия на стереотипа от прехода колко сме надъхани да настигнем Запада.
"Въпреки силните кампании, които сме имали, се оказва, че тази продължава да е една от най-запомнените - но това в крайна сметка е добре за марката, тъй като е създала силна емоционална връзка със своите фенове", казва Надя Иванова, страши бранд мениджър на локални марки за България и Румъния в "Монделийз Интернешънъл". Последната телевизионна реклама на "Своге" обаче има съвсем различен вкус като идея и изпълнение. И работи. Не само защото песента в 30-секундния клип е от тези, които си припяваш с удоволствие под душа.