Роберто (вляво) и Лео (вдясно) са професионални актьори от Аржентина
Роберто (вляво) и Лео (вдясно) са професионални актьори от Аржентина

Прозрението идва след втората бира - отбелязва форумец в една от дългите онлайн дискусии на тема "Какво иска да ни каже Zagorka с новата си реклама". Иначе въображението в коментарите за серията от телевизионни клипове, в които в бара нахлува Мис Красота, астронавт или просто на двамата главни герои не им се случва нищо, освен да седят самодостатъчни в бара пред бутилките си, сe простира чак до Мълхоланд Драйв. "Факт е, че голяма част от потребителите ни питаха какво искаме да кажем. Но идеята беше да ги оставим сами да интерпретират историите и да ги доразвиват", казва маркетинг мениджърът на "Загорка" АД Радина Шкутова.
Може и да си печелил бас, разпознавайки безпогрешно вкуса на една бира от друга по време на сляп тест. Но често не можеш да кажеш по какво точно се различава криейтивът на различните брандове бира на родния пазар. Последната кампания на Zаgorka "Време е за нещо специално" излиза като елегантна ирония на аналогията и без настолно обяснение на смешката.