Рекламата на Heineken е чудесен пример за джендър различията между половете - за един мъж е приемливо да вика възторжено само когато се намира пред хладилник, пълен с бира
Рекламата на Heineken е чудесен пример за джендър различията между половете - за един мъж е приемливо да вика възторжено само когато се намира пред хладилник, пълен с бира

Вероятно сте гледали известната "История за два мозъка" на Mark Gungor, популярен брачен експерт и консултант. Онази, в която обяснява как мъжкият мозък е направен от кутии за всяка отделна тема и всеки мъж много внимава нито една кутия да не допре случайно някоя друга. Докато женският мозък е като кълбо от жици, в което всичко е свързано и зависимо едно от друго. И най-сериозната разлика - наличието на една специална и съкровена кутия в главата на мъжете, която никоя жена не може да разбере: кутията за нищо. Любимата част на съзнанието, в която всеки мъж обича да прекарва времето си - просто да стои и да не прави… нищо. Освен че ще ви накара да се превивате от смях, видеото всъщност стъпва на някои фундаментални различия в начина, по който мислят мъжете и жените.
Мъжете виждат по-добре цялата картина, докато жените обръщат внимание на детайлите. Мъжете се фокусират по-лесно в едно нещо, докато жените нямат проблем да правят няколко неща едновременно.