Добрите маниери продават

Забелязали ли сте, че колкото по-конкурентен става бизнесът, толкова различията между стоките и услугите намаляват. Не така е при хората, различията са много и слава богу. Но вежливостта, имиджът, доверието и усещането за благонадеждност вече са абсолютна необходимост в развиването на трайни отношения. Всеки професионалист е длъжен не само да знае, но и да спазва основните правила на бизнес етикета, както и да разбира необходимостта от това. Ежедневието ни се променя, променят се и правилата на поведение, като се приспособяват към новите технологии. Това е причината да не се спазват.
Младите, които сега започват да градят кариера, следват съветите на родители и учители "да бъдат себе си". В офиса те продължават да бъдат себе си, като изразяват личните си възгледи и емоции в социалните мрежи, пишат имейли в стил есемеси, обличат се като за свободното си време. Сякаш не разбират, че когато влязат в корпоративния свят, те трябва да се научат да бъдат други, т.е.