По-добрите времена дойдоха

Новото нормално е старото, но на качествено ново ниво
Мисленето от типа "ще постъпим така, защото винаги сме правили така" вече е не само грешно, но може да се окаже и фатално

Рецесията тотално пренареди икономическия ред. В тази ситуация някои компании целят единствено да оцелеят. Други се лутат в несигурната и променяща се среда в търсене на своето място на пазара, когато всичко се "върне към нормалното". Какво обаче е новото нормално? То се оформя от две мощни сили. Едната е преоткритата роля на иновациите и адаптивността, а другата е връщането към устоите на ефективността и рационалността. Новото нормално за бизнеса е връщане на старото нормално, но на качествено ново ниво, на много по-бързи обороти и с нови играчи.

"Винаги сме правили така" вече не работи
Пред мениджърите се отварят невиждани досега възможности, но и конкуренцията никога не е била по-мощна. Вече няма запазени територии, няма непреодолими бариери, единственото условие за успех е строгата рационалност на вземаните решения.