По-добрият e-mail

Със сигурност сте си задавали въпроса има ли смисъл да инвестирате в имейл маркетинг в условията на социални медии и мрежи. Мнозина са ви споделяли, че днес имейлът е остаряваща форма на комуникация и няма смисъл да инвестирате в нещо, което си отива.
Понеже винаги съм била като третата рибка в онази любима моя детска приказка на Валери Петров "Копче за сън", ще се съглася, само че малко напротив.
Защо ще се съглася? Защото и аз като вас изпитвам ужас сутрин, като трябва да си отворя пощата. В нея прелива от писма, повечето от които дори не искам да гледам и просто изтривам. Получавам всякакви предложения от незнайни гении на маркетинга и бързам да ги махна, за да разчистя средата за полезните писма. За мой късмет технологиите се развиват доста бързо и голяма част от този спам отива директно в "спам", за да не ми губи времето. Това се случва, когато си купите услугата изпращане на имейли и фирмата, на която сте платили, просто пуска до всички, които са имали нещастието да попаднат в базата данни.