Настъпва време, когато пиар езикът трябва да бъде не толкова официален, а да стане по-близък до междуличностната комуникация и по-жив
Настъпва време, когато пиар езикът трябва да бъде не толкова официален, а да стане по-близък до междуличностната комуникация и по-жив

Брилянтният Карел Чапек, който не е имал възможността да разбира от пиар, но затова пък буквално с гръбначния си мозък е усещал грозните пориви на тогавашната пропаганда, казва така: "Думата се прихваща по-лесно, отколкото мисълта, а и има по-голямо влияние сред хората... Заблудата, глупостта, лъжата не започват от мисълта, а още от думата, а пък ние ползваме думите много по-често и по-резултатно от мислите". С позитивен знак това е напълно валидно и за съвременните начини на комуникация с все по-динамичните хора около нас. Думите, изречени и написани по различни поводи и в различни канали, търсят начини как да прихванат и задържат вниманието на разглезените, информационно преситени потребители.
Всъщност някои го правят все по-безуспешно. Това са тези, които недалновидно разчитат, че част от ежедневните ритуали на хората е да гледат внимателно реклами и да се включват в къде-що промоции и групи във Facebook има. Съвременният купувач е незаинтересуван, несъсредоточен, претрупан и лесно му става досадно.