По време на кампанията си Crack the US Open Heineken увеличи последователите си с 20%
По време на кампанията си Crack the US Open Heineken увеличи последователите си с 20%

С огромната си база от 200 млн. активни потребители на месец и 1,6 млрд. харесвания на ден Instagram е не просто пространство, в което всеки може да бъде фотограф, споделяйки "уникални" снимки, подобрени с винтидж филтри. С помощта на Facebook, който през 2012 г. купи приложението за 1 млрд. долара, Instagram се превръща в един от най-експресивните играчи в социалния маркетинг, като според проучване на Forrester доминира останалите социални мрежи по генериране на ангажираност на потребителите към марките. Изследването, което обхваща взаимодействието на повече от 3 млн. души с 2500 марки в седем мрежи, показва, че Instagram e далеч преди всички по интерес на последователите към социалното съдържание на брандовете (58 пъти по-голям отколкото във Facebook и 120 пъти по-голям от Twitter).
За да изясним защо визуалната форма на комуникация работи, ето два довода:
- 90% от информацията, която стига до мозъка, е визуална и визуалната информация се обработва по-бързо от мозъка в сравнение с текста;
- 40% от хората реагират по-добре на визуална информация в сравнение с текст.