Висок старт за първите Награди на БАР

Д-р Росен Мисов завършва медицина в София през 1990 г. и работи като клиничен лекар в продължение на 7 години. Бизнес кариерата му започва през 1998 г. в българския офис на "Проктър енд Гембъл", където 12 гoдини е мениджър "Външни връзки" и управлява проекти в България, Босна и Херцеговина, Македония, Албания, Сърбия. Участвал е в управлението на индустриални асоциации, между които Българската асоциация на детергентната индустрия - БАДИ, и Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика - БНАЕМПК. През 2012 г. Росен Мисов е избран за изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и за член на УС на Националния съвет по саморегулация (НСС).

- Господин Мисов, как оценявате интереса към Наградите на БАР - колко бяха кандидатурите и към кои категории имаше най-голям интерес?
- Според мен интересът към първите Награди на БАР беше висок. В конкурса се представиха 18 компании и агенции с 29 проекта в бързооборотния потребителски сектор, банковия, автомобилния, телекомуникационния, лекарствения, търговски вериги и др.