Създателите Петер Камиц и Матиас Линдбергер
Създателите Петер Камиц и Матиас Линдбергер

Изключително важни съставки за постигането на целта са, разбира се, маркетингът, дизайнът и създаването на истории. Това е надеждният подход. Не е препоръчително например компания като Lukoil да направи собствена верига от спа хотели и да ги нарече със същото име, нито пък би била добра идея за Billa да започне да изписва логото си в златно или Rolex да пусне листовки с "топ ОФЕРТА" по улиците. "Душата" на продукта трябва да бъде олицетворение на предназначението и на посланието му. От една страна, е немислимо за Danone да спонсорира отбор във F1, но от друга - работи идеално за Red Bull. Една добра идея, един добър продукт и нещо, което да ги прави уникални, е добро начало и всъщност единственият начин да направиш и изградиш икона.
Всичко започва с машината Soda Stream. Малка машина, добила популярност в края на 70-те години, газира напитки и позволява да направите своя собствена безалкохолна газирана напитка с различни сиропи.