Старата британска дама е отново тук с нов подход
Старата британска дама е отново тук с нов подход

Тук ще направя предположение, което за мен е оправдано. Предлагам ви три производителя на автомобили, които могат да постигнат светлото бъдеще. При това не само чрез повече продажби или добри резултати, а чрез постигането на статут, който да те отличи от всички останали - да те направи единствен по рода си.
"Швеция е домът ни. Планини, обширни гори, големи разстояния, слънце, дъжд, мрак, сняг и лед. Всичко това ни вдъхновява и предизвиква, когато разработваме колите си. Дивата природа на Швеция е нашето наследство и оттам черпим силата си. Така я честваме."
Това са фрази от презентацията на новата рекламна концепция на Volvo - "Направено в Швеция", която бързо обходи целия свят. Няколко минути със Златан Ибрахимович сред дивата и сурова шведска природа и климат. Той приключва клипа с "новите" думи от шведския химн: "Искам да живея и умра в Швеция". Вторият клип от кампанията е с участието на хипстър кралицата Робин (Robyn), която гледа отгоре Лос Анджелис и казва: "Трябва да работим, но също така и да танцуваме".