Няма втори шанс за първо впечатление
Няма втори шанс за първо впечатление

Крал, ама чуждоземец. Такава е ситуацията на младия изпълнителен директор, озовал се начело на компания, идвайки отвън. Времето ще притиска новия шеф да наложи контрол, да мобилизира служителите и да постигне впечатляващи резултати. Няма втори шанс за първо впечатление, а в светлината на прожектора всеки негов ход и изявление ще бъдат подложени на дисекция под лупа. Щом се е наложила смяна на върха, то вероятно и бездруго в кралството положението не е розово. Зреят съпротиви. Собствениците са нетърпеливи да разберат дали изборът им е бил правилен. Мениджърите се ослушват дали новият шеф няма да предпочете свой екип и да ги освободи. Ако ги остави - дали ще се сработят с него, какъв е стилът му? Служителите също са притеснени за местата си. От управленска, пиар и всяка разумна гледна точка e важно новият шеф да направи обръщение към екипа. Но какво да каже в него?
Първата реч е твърде важна за нагласата на служителите и за бъдещите постижения.