Бъдещето е различно
Как развитието на онлайн рекламата позволява да говорим на правилните хора

Страшно е да бъдеш част от дигиталния рекламен бизнес. Всичко се променя адски бързо, потребителите искат всичко да е без пари, а на всичкото отгоре рекламодателите искат все по-точни резултати. Черешката на тортата е, че благодарение на цунамиобразното увеличение на хората, ползващи мобилни устройства за онлайн достъп, т.нар. бисквитки, които вършеха черната работа по таргетиране и измерване на рекламните послания, вече не работят.
Но има и добра новина. Марк Твен е казал, че когато дойде краят на света, би искал да е в Синсинати, защото градът е винаги десет години назад. Българският пазар не е чак десет години назад и се стреми да наваксва, но все пак имаме предимството да се учим от останалите и да си спестим главоболия и напразно похарчени пари.
И така, докато у нас тепърва започват да се трупат успешни примери за онлайн кампании, използващи множество различни послания за различните специфични групи сред аудиторията, навън вече минават на следващото ниво - индивидуализирания подход към всеки настоящ или потенциален потребител.