Наскоро McDonald's пусна специални опаковки за сандвичи и напитки за велосипедисти, но това умно решение беше разядено от негативизъм откъде-накъде точно тази компания ще се обвързва със здравословен начин на живот
Наскоро McDonald's пусна специални опаковки за сандвичи и напитки за велосипедисти, но това умно решение беше разядено от негативизъм откъде-накъде точно тази компания ще се обвързва със здравословен начин на живот

Август 2015. Да потърсим из регалите на супермаркетите "Булка" - онзи известен в близкото минало деликатес с едноименна добре запомняща се реклама. Не го намираме, може би се е прекатурил от балкона на Жулиета, получил е сътресение на мозъка и лежи някъде на спокойствие. И чака случайно ако някой маркетингов анестезиолог реши да му инжектира я бюджет, я нещо друго, за да живне. Но пък тук и по света други негови събратя по съдба - продукти със спорни на добър тон или сексуалност кампании, са в пълно съзнание и продължават да обират плодовете и да капитализират греховете. Нищо различно от типична пазарна и житейска ситуация - и стимулантите при едни хора действат освежаващо, докато при други предизвикват главоболие.
Твърдя, че някаква съществена част от успеха на една провокативна рекламна кампания се дължи на правилното и добро управление на публичността, генерирана от нея. Защото повечето от тях са шумни като тийнейджърски купон и много ясно разделят аудиторията на две големи групи - възхитени и възмутени.