Златан Ибрахимович с татуирани имена на 15 жертви на глада. Кампанията "805 милиона имена" спечели наградите в две категории
Златан Ибрахимович с татуирани имена на 15 жертви на глада. Кампанията "805 милиона имена" спечели наградите в две категории

През последните месеци погледите на повечето рекламисти, маркетинг мениджъри и просто на изкушените от блясъка на идеите бяха насочени към Лазурния бряг, но фестивалът в Кан не е единственият рекламен форум на света. Наградите CLIO например се раздават още от 1959 г. за високи постижения в рекламата в най-ефектните области на бизнеса и включват няколко годишни церемонии, като най-новата от тях - CLIO Sports - е като състезание на квадрат. Журира се от смесен екип от професионалисти от рекламата и спорта (собственици и мениджъри на отбори, спортни телевизионни канали и други подобни) и се провежда в Ню Йорк, така че в сравнение с Кан е като финала на "Супербоул" спрямо финала на Шампионската лига - може би играта не е толкова красива, но залозите са по-високи.
Най-яркото доказателство за това е голямата награда в категорията за филм/кратки форми (т.е. телевизионен клип). На път за своя бенефисен мач на стадиона на "Ню Йорк Янкис", където е играл професионален бейзбол в продължение на 20 (!) сезона, Дерек Джитър решава да слезе от колата и да продължи пеша, за да се срещне лице в лице с почитателите си.