Колкото повече хора ви познават и колкото по-значим сте в бизнеса, толкова по-задължително е да се движите в установените от компанията рамки дори тогава, когато не сте на работа
Колкото повече хора ви познават и колкото по-значим сте в бизнеса, толкова по-задължително е да се движите в установените от компанията рамки дори тогава, когато не сте на работа

В добрата стара Англия едно от класическите бизнес правила гласи, че всеки собственик на компания, служител или администратор трябва да си направи най-малко две визитни картички - едната със служебното си положение и координати за работна връзка, а другата само с името и предпочитания начин на контакт. Тази практика ясно обяснява някогашното разбиране за офисния живот - той е рязко разграничен от останалите социални задължения на човека и е строго дефиниран с правила, които не е нужно да се прилагат извън рамките на бизнеса. Така да се каже, когато си директор на застрахователна компания и си на работа, спазваш съответния работен код - облекло, поведение, служебна йерархия, офисен микроклимат. Свърши ли ти работното време обаче, свободен си да бъдеш това, което искаш - носи си скъсаните джинси, прекарвай уикендите си на палатка, разтоварвай напрежението, танцувайки в нощен клуб - твоя си работа. Е, да, ама не. Вече не.
Ако днес все още някой си мисли, че може да остане абсолютно анонимен в работата или в социалния си живот, е мечтател.