Битката между супермарките се води на нови територии
Конкурентните предимства стоят зад онези, които създават нови ползи, нужди и стойности, а не сменят опаковката на съществуващите. Пътят към супербрандовете е чрез притежаването на собствена територия, която е изпълнена с тези ползи. Така се раждат новите тенденции в света на маркетинга
ВЛАДИМИР ТОДОРОВ е маркетинг мениджър на Opel за България от 2014 г., преди това 7 години e маркетинг и пиар мениджър на Chevrolet за България, маркетинг и пиар на Hyundai за България (2006-2007), мениджър нови проекти в "Електрон Прогрес" АД (2004-2006). Работил e като маркетинг специалист в Elite България, организатор реклама и събития в РА Ask, главен експерт в НСРТ/СЕМ. Докторант по маркетинг и хоноруван преподавател по маркетинг в УНСС, магистър по маркетинг, бакалавър по международни икономически отношения.
Вблизките години автомобилната индустрия ще преживее революционни промени. Вече е ясно - автомобилът се превръща в компютър на колела. Таблото ще бъде заменено с огромни дисплеи, така или иначе много от функциите са следени от софтуер, други може да се следят, активират и контролират дистанционно посредством приложения през глобалната мрежа. Един пример е системата ОnStar на GM, активна и в Европа. Бъдещето определено ще бъде на автономно движещите се автомобили.
Зеленият фактор е друга водеща тенденция на компаниите да се кооперират стратегически.