Криейтив директорът в лондонския офис на W+K Иън Тейт започва своето кратко резюме в LinkedIn с: "Искам да правя брилянтни неща. И да помагам на хора да правят неща, по-добри от тях"
Криейтив директорът в лондонския офис на W+K Иън Тейт започва своето кратко резюме в LinkedIn с: "Искам да правя брилянтни неща. И да помагам на хора да правят неща, по-добри от тях"

Сигурно никога не си чувал за Хулио Рей. Освен ако не си обсесивен фен на испанския футбол. Хулио Рей стана световноизвестен за един ден преди три месеца, когато беше уволнен от отбора на "Депортиво" само три часа след като подписа договор с клуба. Мечтата му да се измъкне от четвъртото ниво на испанския футбол свърши, след като новите му работодатели разбраха, че преди три години Рей поради никому неизвестни причини написал в туитър профила си: F*CK DEPOR, F*CK RIAZOR ("Депор" е съкратено от "Депортиво", "Риасор" е името на стадиона им).
Рекламата и маркетингът не са чак толкова публични индустрии като футбола. Но и при нас важат горе-долу същите правила. Трябва да си изключителен талант, за да нахейтиш някого в някой от профилите си и въпреки това да те вземе на работа. Но пък ако си социално-медийна звезда или поне показваш правилно мислене с нещата, които публикуваш в мрежите, шансът да си намериш по-хубава работа е доста, доста по-голям.