Възрастта вече няма значение

Преди време в една статия се казваше, че няма конфликт между поколенията, има конфликти между различните хора от едно и също поколение. И тези конфликти, доколкото съществуват, са базирани на различните ценностни системи на хората. Да се замислим - поддръжници и противници на чалгата, хора, които гласуват, срещу незаинтересувани. Просташкото поведение на пътя, зад което стои цяла вселена от съвсем конкретни личностни характеристики, възгледи за живота, стереотипи и други, реално погледнато е абсолютно независимо от възраст, пол или доходи.
Ако се замислим върху всичко това, ще разберем, че маркетингът и комуникациите на компаниите все повече трябва да обръщат внимание и да отдават значение на личностните характеристики и психографията на потребителите отколкото на демографията. Сегментирането по възраст и пол е по-лесно, но става все по-безполезно. Разбира се, силен ускорител на тези процеси са социалните мрежи и възможността за обмен на информация в тях. Те направиха нещо страхотно - създадоха възможност за още по-лесно и бързо сприятеляване със сродни души, за членство в едни и същи групи, за посещение на едни и същи събития - всичко това независимо от възрастта.