ЕМИЛ ЗАХАРИЕВ и оркестърът на "Титаник"

Да уточняваме кой е Емил Захариев в рубриката на творческите директори, е безсмислено. Голяма част от хората в бранша, някои от тях излезли именно от New Moment New Ideas, го цитират и му благодарят - без излишна патетика, разбира се.
С него може да се говори за всичко. Да се говори искрено. Няма нещо, което иска да си спести, за да не те обиди. Няма желание да изглежда друг. Истината не е нещо, от което Емил се страхува. И затова няма нужда да я опакова красиво, преди да я поднесе.
Искахме някой да ни каже честно какво мисли за рекламния бранш у нас сега. И той започна разговора така: "На мен ми се струва, че рекламната индустрия е малко като оркестъра на "Титаник" - той свири хубава музика, а корабът потъва. Мисля, че след няколко години няма да има рекламна индустрия. Ще трябва да бъде заменена от нещо друго".
- А какво ще има, ако няма да има реклама?