а повече естетика в рекламния блок

Те са братя и винаги са работили заедно. Продуцират и създават филми, музикални клипове и реклами. През 2003 г. Виктор Чучков и Борислав Чучков обединяват многоликите си таланти в продуцентската си компания "Чучков Брадърс", която е член на European Producers Club (EPC), Ateliers du Cinйma Europйen (ACE), European Cinema Network (ECN), Асоциацията на българските филмови продуценти, Българската филмова академия. Освен по екранизацията на "18% сиво" на Захари Карабашлиев, в момента работят по втория пълнометражен проект на режисьора Валери Йорданов "Шекспир като улично име". И въпреки че са изключително важни и интересни с почерка си в съвременното българско кино, тук се налага да говорим за други произведения. За пътя на рекламите - пред диктофона Виктор Чучков.
- Кога започнахте с рекламите?
- В началото на 90-те. Някои бяха по сценарий на брат ми, снимахме с Димитър Митовски, Сия и "Зографик филм" - доколкото си спомням, за първата телекомуникационна компания у нас "Мобиком", а после фармацевтичната UPSA.