Веднъж като предложите намаление, в съзнанието на клиента това се превръща в новата ви стандартна цена
Веднъж като предложите намаление, в съзнанието на клиента това се превръща в новата ви стандартна цена

Всяко нещо струва толкова, колкото купувачът е готов да плати. В този първи текст говорим за цени, за разграничаване на собствените продукти, за промоции. И разбира се, за клиентите. Понякога е важно да бъдем малко по-смели, за да спечелим повече. Още веднъж анализирайте какво, на кого и за колко продавате. И може ли да вземете още от пазара, променяйки стратегията си на най-важното място за бизнеса - в магазина. Ето първите 9 начина да печелите по-добре.

1 Привлечете повече потенциални клиенти. Ако в магазина ви влизат на ден по 50 души и от тях пазаруват 25, увеличете посетителите до 100, респективно купувачите до 50. Или пък при същия брой потенциални клиенти превърнете повече от тях в реални - ако продължават да влизат 50 и от тях 25 пазаруват, а другите 25 просто се разхождат сред рафтовете, за да убият време, измислете как да продадете нещичко и на тях. Първият начин е чрез правилен маркетинг, а вторият е чрез повишаване на ефективността на вашите търговци, за което вероятно са необходими още обучения, тренинги и т.н.