Слуховете за бягството от Facebook не са силно преувеличени
Младите продължават да използват социалните мрежи, но най-вече като общуват в затворени приятелски кръгове. Където не се допускат обичайните маркетингови трикове
Тийнейджърите не са в Instagram, не са във Facebook, не са в Twitter. Поканете ги на вечеря, съберете децата на приятелите, ще се убедите - стоят на една маса, смеят се, забавляват се, а социалната медия е една - Snapchat.
Сега си представете друго. Интересната компания за дрехи Everlanе, която си струва да бъде разгледана от много страни (бизнес модел, концепция, растеж и т.н., но това е тема на отделен текст), комуникира изключително силно с клиентите си в Snapchat. Как става това? Младо момиче си купува дреха, поства дори разопаковането в Snapchat, после си говори с някой от социалните мениджъри на компанията за това с какво си отива най-много дрехата. Нещо повече - компанията, по-скоро социалните мениджъри, които работят за нея, дори и за миг не се опитват да продадат нещо в Snapchat. Те разговарят с клиентите, показват какво се случва "зад кадър", как компанията създава нови продукти, накъде отиват нещата.