Дреха от кампанията на Fair Trade Network с драматични истории върху етикетите
Дреха от кампанията на Fair Trade Network с драматични истории върху етикетите

Това беше един от текстовете, които миналата година агенция Rethink, Торонто, отпечата на дългите етикети на колекция дрехи за кампанията на канадската НПО Fair Trade Network с цел да привлече вниманието към хората, работещи в нездравословни условия. Заради суровия подход и мисията на организацията да отдели приходите от продажби за семействата на пострадали и подобряване на работните условия отзивите стигнаха до този, че времето, в което харчим за злоупотребяващи със служителите или изобщо с планетата брандове, е отминало. Но въпреки че историите на поредните ни нови дрехи едва ли са леки за носене, покупката на колко от тях сме се опитали да предотвратим поради емоционална съпричастност към работещите деца в Камбоджа или Сиера Леоне, или Бангладеш? И с каква страст следваме етичните консуматори, които говорят за вселенската хармония и сока от пшенични кълнове? Колко симпатичен ще ви стане авторът, ако тук добави, че маратонките му Nike стоят нови, защото предпочита средствата за бягане на племето тараумара?