Ние сме номер 31
Мили потребители, ние въобще не сме номер едно в това, което продаваме. Ние сме чак номер 31. И откровено да ви кажем, има причина да е така - чуйте защо. Би било страшно интересно подобна стилистика на изразяване да се появи в пиар текстовете. И да детронира "неустоимия вкус на хрупкава вафлена коричка и разтапящ се какаов пълнеж" или още по-силно стържещото в ухото "в отговор на нарастващите изисквания на потребителите предлагаме ето тази иновативна система". Всички очакваме с все по-голям трепет тази важна промяна.

Текстовете, които пишем в пиара, вече са започнали да гният от корпоративни и продуктови клишета, които нито имат смисъл, нито автентичност и нито стават за четене, нито за слушане. Когато пък, подучени от някой маркетингов гуру, задаваме въпроси в адвърториълите или във фейсбук постовете, те са като че ли самоочевидни и самозалъгващи. Например "Кой от трите завладяващи вкуса на нашата полезна напитка предпочитате - ягода, кайсия или алое с индийско орехче?". Разбира се, с това не искаме отговор на въпроса, а подчертаваме завладяващия вкус и полезността на напитката.
Преди време се въртеше един виц: преди последните президентски избори в Русия направили социологическо проучване. Въпросът бил "Нали нямате нищо против Путин отново да бъде избран за президент?" с два възможни отговора към него: а) да, нямам нищо против, и б) не, нямам нищо против. Колеги, ние сме същите. Също толкова вгледани в пъпа - или под пъпа, в собственото ни достойнство.